berasap..


unsangkarable... berasap jugak dapurku hari ni...
semalam tak masak sebab barang dapor abis (alasan).
so, malam tadi dah soping sakan,
hari ni haruslah masak.. 
klu tidak, tahan je la telinga kena bebel... huh!

cik abang cakap, masak simple2 jer..
2 orang je nak makan kan!
so, ini lah die...

sambal udang
telur dadar
sawi masak sos tiram..

^ _________ ^

kenyang!

7 comments:

BIONIC WOMEN said...

kekadang yg simple tu wat pinggan licin.hahaha

Diamilikku said...

menu saya hari ni..sawi sos tiram, sambal sotong...hehehhehe..tertukar udang dan sotong je kan

Cik Andam Hazlina said...

sedap nye udang sambal tuh!..

ummiaqeef said...

sedapnye sambal udang,laki i x gemar udang pulak.. :(

LiErOSe~QiEmi said...

tu udang tu, bak sini.. laki aku tak makan seafood, so tak merasa laa aku nak masak seafood2 ni.. makan sorang, tak best, kongsi gak yg best huhuh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

alamak sedapnye sambal udang tue.. mmg kalau barang basah takde bahan tak cukup mood masak tue menjunamla!!

deelira@deeliraz said...

zue nak masak menu ni lah utk malam ni.. thanks k :p