Girls + Lil Gentleman Day Out!


pulang dari kerja smalam sampai umah pukul 6 pm.
memang dah pesan awal² kat makteh hadif suh siap².
nak bawak pi jalan² 9 Avenue.
mau pusing² reject shop sama FOS.
then ke Giant, beli barang dapur sikit.

lagi pun kesian jugak kat makteh, maksu dan hadif.
dok terperap ja kat umah tak keluar.

tanya depa nak makan apa?
masing² request nak pizza. rasanya saya baru jer makan pizza,
tapi tak apa lah! bawak jer la dorang nak makan kan?

super supreme pizza
soup of the day! tapi semalam sup tak sedap coz tak panas
spagethi
breadstix
minuman
ice cream for lil gentleman
lil gentleman tengah menikmati ais krim
mak teh dan maksu kekenyangan
licinnn sudah.. boleh tahan pelahap depa dua ni.

p/s : nasib la dorang ni ada teman kat umah. kalau tak, mau nya balik dari kerja terus dok senyap dalam umah ngan hadif... ayah, bila mau balik ni?...

4 comments:

ann @ hatiberbunga said...

ok la tu.. ada kawan...
kalau ann la.. en.hubby kena keja smpai tgh malam @ pagi buta..
confirm buntang bijik mata hadap the kids sesorg. huhu..

ibuayahdamia said...

bestnya makan ramai2...kita ni asyik makan ngan anak2 ngan ayahnya jer..jarang2 adik beradik nak dtg rumah.sebab masing2 dah ader keluarga sendiri

belogmummy said...

esok makan pizza jugak lah.....

jeles!!!

BIONIC WOMEN said...

nak jugak pizza...
tapi asenya kita pun baru makan pizza