kite yang blues, salahkan Isnin pulak!


hello cayang-cayang semua...
Isnin datang lagi!
no blues-blues pagi ni hokey?
kita enjoyyyy!!!!!

tapi bila tengok gambo kat bawah ni rasa lemau pulak!











































ni kain baju kat umah yang belum dilipat! dah menggunung.... 
untungnya dok umah 2 tingkat, leh sepahkan bilik atas...
tingkat bawah clean and clear... takde sepah... kekekee...
tapi hakikatnya kat atas macam tongkang pecah!

saya ni bab melipat baju memang pemalas banyak!! adeh....
ni stok sebelum pegi langkawi lagi ni!
dah pesan kat makteh hadif suh lipatkan, 
tapi die pun hidup dalam blues jugak rupenye....

balik kang kena gotong-royong lipat baju la nampaknya!


p/s : sape kate lepas beranak takde senggugut? adehhhh.... sakit pinggangku!

18 comments:

@e_da said...

samala kita still sengugut... saya pun tak suka bab lipat kain. huwaaaaaaaaaaaa

Yan said...

da lame tak rase monday blues..
sbb keje sendiri..

Rizziela said...

samalah dengan saya..baju basuh 4 bakul hari ahad tu...masih belum berlipat..balik karang..jenuhlah tahan sakit pinggang nak melipat plak

mamaaerish@eb said...

ahaks.... ;p

Ena said...

hehe..

sama la ngan ena ni pun.. kalo buh kain lam bakal memg lambat la nak berlipat.. apa kata amik tips nie.. buh kain yg diangkat tu dean tv or atas katil sendiri.. mesti cepat je lipat pastu sbb tak larat nak nengok! heheh

senggugut! cuba la amalkan jamu serbuk Mak Dara.. Insya Allah.. bukan saja baik utk senggugut,, malah banyak kelebihan yg lain leh rasa kelainannya.. eh! terpromote pulak.. ;D

..nOj.. said...

hehehe. ko takyah lipat patutnye. ko sediakan lemari bebanyak kt umh ngan hanger. seme baju hanger kan je. nanti pas angkat, terus letak lam lemari. kan senang takde keje melipat. baju suar pun tak kedut2.

contohi la saya. hahahah. stokin, spender, sapu tgn ngan bra je lipat. :p

nasaoji said...

samer...samer....

suka menggunungkan baju2..

amat mim alif lam sin lipat baju.. ;(

MRS. K said...

@@e_da
tu la.. nasib la sakit ari 1-2 jer..

MRS. K said...

@Yan
hehehe.. keje sendiri la best.. takde tekanan bos

MRS. K said...

@Rizziela
tu la kan.. malasnya la

MRS. K said...

@mamaaerish@eb
ahaks jugak

MRS. K said...

@Ena
thanx.. nak makan jamu tu la tak sanggup

MRS. K said...

@..nOj..
kasi duit beli almari boleh? wink wink

MRS. K said...

@nasaoji
kemalasan melanda.. haih

eima said...

aku klu tak lipat bj ...nyamuk suka dok celah2 kain bj melampak tu ..lalu je kawan aku longgok bj ...2-3 ekor berterbangan ... bahye ..almaklum dok kaw hi risk dengue ....

LiErOSe~QiEmi said...

aku baru je abis lipat 2 bakul baju malam tadi,sebbaik anak tido awal & mood datang, klu tak nan adooo hihii

Mama AqiL said...

hahhahahha..aku ingat aku sorang je malas bab2 melipat nie..ada geng rupanyer..

sabtu lepas baru abis melipat baju tuk seminggu punye stok..huhuhu...

Monalea said...

samalah kita.liat tul nak lipat kain.....