korang ada mak metua yang kewlll camni?


mak metua saya ni memang suke bergambar lah!
saya rasa lah kan! coz masa kat langkawi ari tu,
pantang diajak bergambar, mau je die... hehehe...
siap mintak sunglass saya nak pakai untuk posing...
i likeee.. mak metua saya sangat la sporting!
tak caya sila tanya lynn...


p/s : untung dapat mak metua yang very the sporting dan tak cerewet... hehehehhe...


18 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

MIL aku pun wei.. suke bergambo gak ihihihhi tapi takde la sampai mintak spek itam hihi..

..nOj.. said...

hehehe dia memang suka bergambo kot wei.

::Mamalyna:: said...

cayalah makcik!!!

Ena said...

heheh..

sama cam MIL kita gak.. sprting gila... :)

SyaNa said...

u go makcik!!!
hahahahaa mmg mak metua blogger sungguh la

.::Lynn::. said...

betul2 sporting.. sampai my encik pun puji

LyNn HaMzAh said...

memang sporting la...hehehehe...

'NuReeN' said...

sama la MIL I pon gini.. sukerrr bergambo tambah2 ngan cucu lagi la spek mata kecik beso semua ada...

Jamiel said...

steady la..
Le jadi model ni..

unai a.k.a puan.U said...

HMM....memang untung...

BIONIC WOMEN said...

sportingnya...best ler..mak mertua kita sakit...so dia agak moody sedikit..huhu

Mama Zharfan said...

my MIL dh lama passed away, my mom ok jer bergambar :)

Mrs. Hakim said...

untuk awk.. alhamdulillah

Sidratul Muntaha said...

arwah mak mertua tak sempat kenal
arwah ak mertua dia bangsa gentleman
pendiam
tpi mak bpk den mmg sempoi!
sgt2 kewl.

MRS. K said...

@.::Lynn::.
see, i told you

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
arap mil eily cepat sihat yer

MRS. K said...

@Mrs. Hakim
alhamdulillah... syukur

Hidayah said...

hi salam perkenalan..uuu ur MIL mmg best giler...
u got a very nice family here...