Nikmat Donia....


Tuah hari ini ;p
makan pagi orang bayarkan,
tengahari pon dapat makan free!







^_________^

burrggghhh... Alhamdulillah...
Syukur Ya Allah!

pekena nasi beriani di JM Beriani Alamanda
makan ramai-ramai, yang bayar sorang jer... tenkiu

lalu kat tepi Big Apple, teringat pulak adik-adik kat rumah dok mengidam BA. dah brape ari dok sebut-sebut nak makan. kakak yang baik hati ni beli la untuk adik-adik. baik sungguh kakak ni kan?
 
banyak beno perisa coklat! yep, we love cokelat!

hujan di Putrajaya. boleh tahan lebat!


pekena beriani sudah.
hujan lebat pulak kat luar sana.
mata pon skejab buka skejab katop..
haihh... harus pulang ke pangkal jalan nih!

6 comments:

Monalea said...

syoknya kay. dah kenyang, hujan lagi tu jgn ngantuk dahlah ye kay.

SyaNa said...

rezeki isnin ye
bwh opis aku ni ade JM gak
tp kejap2 bukak..kejap2 kang tutup
ikot suke dia jek

LyNn HaMzAh said...

seronoknya ada org nak belanja makan...best best...

LiErOSe~QiEmi said...

weh, tengahari tadi pun aku makan nasi beriani.. pegawai2 confirm belanje.. beriani gam kambing.. tapi aku makan ayam dara.. tak lalu aa kambing ni hhuhuhhu

[-suziey-] said...

woooo lazat..nasi bryani JM ni femes kan..

eima said...

tak penah mkn ...sedap ke JM beriani tuh mahai dak ....