susu dutch lady coklat untuk orang tua takde ke?


skang iklan dutchlady tengah bejoget-joget dekat sidebar..
sama gak ngan iklan maxis.. toche nuffnang!

terklik iklan dutchlady ni!
oh, rupanya dutchlady dah buat transformasi ke revolusi eh?
mana-mana lah! dia dah bahagi kan susu tu 2 peringkat.
umur 1-6 tahun dan 6-12 tahun... huhuhuh...
ape beza ek? tak baca pulak... nanti² ada masa den baco...


tak kira la susu ni utk budak kecik pon,
saya sebagai budak besaq gajah pon suka sama ini susu!
specially yang coklat tu. strawberi i tak suke sangat...
sedappp wehhhh........ jilat bibir!
kalau pegi supermarket, mesti rembat 6 ketul tu.
tu pon sekejab jer habis!

7 comments:

mama tisya said...

kita peminat susu dutchlady...susu lain krg minat:)

..nOj.. said...

aku pun suka minum. tetiap ari minum ni. pastu kte nk minum yg mane plak ni wei?

Kniedaz said...

oh oh..akak n anak2 pun penggemar susu Dutch Lady..g shopping mesti beli ^_^

MRS. K said...

@mama tisya
tu la pasal.. same la kite

MRS. K said...

@..nOj..
hahaha.. belasah je la minum yang 1-6 taon tu..

MRS. K said...

@Kniedaz
tu la.. budak2 suke, apetah lagi orang besar kan?

unai a.k.a puan.U said...

aiii!! samalah kita!! i pun suke jugak dgn dutch lady coklat! kalo drive keta brenti stesen myk aje, musti mau beli susu sekotak!!