kerongsang cantik!

 

cantik tak? 1st time tengok terus berkenan dengan kaler ni. 
hitam putih = taik cicak! kekekke... 
tapi seriyes beb, hati dah terpaut.. 
tak tau pulak mata korang tengok cane kan? huhuhu..

beli dari kakya, my opismate. murah jerk!
hubby die baru balik dari KK. sempat die soping kerongsang.
so bini nye otak bisnes.. leh la buat duit poket! hehehe..

16 comments:

Ena said...

memg cantik..
dan berkenan jugak ni camner? =P

Elyn said...

cun!! berapa 1 set ni?

[-suziey-] said...

cantik..sweet jek..

hazila said...

cantik, akak pun suka hitam putih ni...

LyNn HaMzAh said...

kat KK memang banyak brooch yang cantik2...yang nie pun cantik juga...

eima said...

mmg fesyen skrg pakai brooch cam tuh ... nice !!

♥ EeiNz ♥ said...

cantek ! sukee ~ ;)

deelira@deeliraz said...

cantik sgt!

belogmummy said...

cantik menarik tertarik......kau mmg da bombbb!!!!

comey kerongsang tuh....

emme, esok n lusa ada spa exhibition kat midvalley....spa akak ader bukak booth kat sana.....jemputlah datang....ada special offer!!!

MRS. K said...

@Ena
berkenan? tak dapek nak nolong.. huhuh.. kena pi KK lah! hehe

MRS. K said...

@Elyn
RM5 jer

MRS. K said...

@belogmummy
ala sis.. keje ar..

LiErOSe~QiEmi said...

kay, cantik... tapi lagi cantik klu ko hadiahkan kat aku.. kate ari ni beday aku kan... hahaahahah

Farra Dhelina said...

tak ctk! ;p hahaha cantik lahhh...bpe rgt tu?

SyaNa said...

cantek..
hitam putih warna kehidupan :-)

ratna said...

ha'ah cantik. walaupun taik cicak tetap cantik la you..