macam-macam ada!


Salam Jumaat semua, penghulu segala hari.
Petang ni baru sempat update!





1st off all, thanx to pemain bola sepak negara,
sebab dorang la kite dapat cuti hari ni.. ahaks...
kepada yg keje private, tak dapat cuti tu, takpe la.
dapat claim balik kan?

2nd, Selamat Tahun Baru 2011 semua....
haiiii... cepatnya masa berjalan...
bertambah lagi angka usia bulan Januari ni.. huhuhuhu...


petang ni lunch makan very the simple past tense!
nasi putih, telur goreng dengan kicap cap kipas udang sajok!
hehehehe... bukan malas, stok dapor dah abis langsung. 
kering kontang suda!!

oh ya, ade cerita ni.
Alhamdulillah, Allah masih panjangkan umur kami.
malam tadi otw ke KL, kete ade problem tengah hiway.
dah la duduk lane paling laju... huh! memang cuak habis!
bengang dengan orang workshop tuh!
baru jer repair tak sampai 1 jam pon,
dah rosak balik! dan bahayakan keselamatan kami!!
kelalaian dorang... saman kang!!!!

so, kete tu tersadai la kat tepi hiway.
terima kasih buat abang plus ronda,
dorang banyak tolong kami malam tadi...

so, nak tak nak, kami terpaksa la amik teksi.
amik si putih gebu kat opis hubby. huhuhuhuhu...
yang rosak tu kete lagi satu....

pagi tadi hubby dah setelkan dengan orang workshop!
dorang tow kete tu, dah repair balik semua.
sorry la, kami takkan keluar duit 1 sen pon!
pandai-pandai la korang buat!!!! hangin betui!! 
nasib hadif tak mengamuk tengah hiway tu!

petang ni nak kuar jalan-jalan lah!
tengok wayang or JJCM sajok.
dah lama tak kua mall kat KL.
asik ulang-alik Giant-FS Store-Grand Union!
huhuuhhu....





4 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

naseb baek tak apa2...
selamat tahun baru ya!:)

eima said...

UISSHHH... seb baik tak dak pepe...
seb baik dah ade 2 buji keta ..kan..
klu tak patah kaki

~aSHa~ said...

dugaan di awal tahun baru tu..

BIONIC WOMEN said...

selamat tahun baru, kay...
semoga lebih diberkati di 2011

ALhamdulillah u oll semua selamat..bahaya sungguh aper yg berlaku ituh...