Hadiah besday dari my besties


dekat dunia ni kita boleh jumpa macam² jenis kawan. 
ada kawan yang baik, kawan makan kawan,
dan ada jugak umpama pijak semut pon tak mati...
depan cakap lain, belakang bukan main kutuk lagi...

eh, ade ke orang takde kawan kat dunia ni?
sape yang takde kawan tu, memang hilang satu nikmat donia..

kawan yang baik akan selalu ingat-mengingatkan!
kawan boleh dianggap macam cermin diri.
camana kawan kite, macam tu jugak la perangai sebenar kita.
buruk die, buruk lah kita sebab kawan jugak la yang bentuk peribadi kita. setuju ke tak setuju?

apa haku melalut nih...? adeh...

eceli, semalam keluar Bangi dengan my besties.
pi cari barang skit, sambil² tu leh cuci mata telinga semua.
then, boleh plak BFF tanya nak hadiah ape kan?
so, laju² jer sambil malu-malu skit cakap nak periuk kukus! awww!

macam tak lengkap pulak dapor kalau takde periuk kukus,


ye! ye! saya memang takde lagi periuk kukus!
kalau nak makan siakap stim, kena terjah kedai.
teringin nak makan caramel, mintak Lynn buatkan,
semua nak harapkan orang... kesian kan?
so, dengan adanya periuk sakti ini, 
semoga impian saya akan terlaksana... eceh...

nantikan kemunculan resepi pertama dari periuk kukus ini ya!!!
bile tu? tungguuuu................. hahahaha.....

sayang korangggg..............

Muaaacccchhhhhhhhhhhhhhh.....

9 comments:

eima said...

wahhh ...
tahniah2 sbb akhirnya dapur rumah anda yg lawa tu dah ade periuk kukus...ekekek

Pn. Zana said...

best nye..boleh la masak siakap stim lepas nih ..:)

.::Lynn::. said...

bila nak jemput kekawan datang makan, makan???

dilazfamily said...

wah best yer.
nak gak ...nak masak per?

MRS. K said...

@eima
macih.. tertunai dah wishlist 2011.. kekeke

MRS. K said...

@Pn. Zana
hahaha.. InsyaAllah..

MRS. K said...

@.::Lynn::.
datang raya nanti ek.. huhu

MRS. K said...

@dilazfamily
huhuuh... entah, belom pikir

.::Lynn::. said...

ah raya, periuk pun dah bocor