Minyak Wangi cap Yuna!

kredit to ohbulan!


Gambar di atas merupakan rough design, reference atau teaser sahaja.


Yuna, nampaknya akan membuka satu lagi cabang perniagaan dengan mengeluarkan produk wangian berjenama sendiri. Mengekalkan trademark Yuna sebagai penjenamaan, penyanyi ini akan mengeluarkan dua versi wangian iaitu fruity candy & cool floral aqua-ish.

Menurut Yuna, produk wangian tersebut telah mendapat kolaborasi dengan sebuah jenama terkemuka & bakal dilancarkan ke pasaran dalam masa beberapa bulan lagi.

Yang pink tu confirm bau garang sikit la. Fruity candy coconut-y. Sesuai utk korang yang Cute but Deadly! Yang turqoise tu cool floral aqua fresh,young.. Sesuai utk korang yang dorky. Tapi mysterious.. Cewah!” balas Yuna yang menerangkan ciri-ciri wangian tersebut.

Kami perasan, Yuna turut menggunakan judul lagu ciptaannya “Decorate” sebagai branding produknya. Ehem, mungkin Yuna ada perancangan untuk meletakkan judul Dan Sebenarnya di botol wangian tersebut? Kita nantikan sahaja.



p/s : bosan lah hari ni. hubby keje. so, layan gosip artis kat tenet la.. huhuhu.. slamat pengantin baru buat ayu raudhah dan suami.


1 comment:

BIONIC WOMEN said...

sangat suka dan jeles tengok wanita melayu yg muda2 tapi pandai berniaga..huhu