Romantik la sangat...



Hari tu masa pegi Ikea beli barang-barang utk dinner opis,
sempat jugak sambar 2-3 benda untuk diri sendiri. huhuhu...
ye la, saya ni jarang-jarang jugak pegi sana,
so, bile dah pegi tu, harus lah rembat ape yang patut..


saya beli lampu meja ni sebab nampak comel sangat.
ada 3 kaler, kelabu,merah dan putih. saya amik kaler kelabu.
harga pon murah. sangat murah. RM9.50 jer...



sebab bajet nak romantik skit kat bilik tido,
saya pon beli la lilin wangi ni.
lilin ni saya beli sebab bau coklat. rasa nak makan jer.
beli sekali dengan candle holder... 
harga sepapan lilin, 4 biji holder tak sampai pon RM20 rasanya.
sebab tu bile pegi Ikea, mula la pening lalat.
semua barang comel-comel jer... harga pon murah.



p/s : ade sape kat sini tak penah sampai Ikea? 


12 comments:

BIONIC WOMEN said...

romantik gitu...bau coklat...ada yg kena makan ker??haha

areteacar said...

murahnya lampu meja tuh. nak beli gak! hehehe...

Hidayah said...

saya ngn hubby takut sangat nak IKEA,sebab walau da bajet baik punya nak beli yang tu je,kuar je konfem terlebih bajet,banyak pulak tu hehehehe. ujung bulan ni ballik kg lalu KL bole le g IKEA hehe

dilazfamily said...

hehehe..saya tak nah g IKEA lagi. sian kan.
bile nak g ada jer halangan

Farra Dhelina said...

fra pnh gi 2kali je kot..jauh la dr tmpt tgl..heee

MY HEART said...

Akak tak pernah lansung sampai *sob*

sedih!!

eima said...

perli nampak.... siot je....
aku ngaku takpenah sampai ikea...huhuhu

Shinnaz Ahmad Rasid said...

wahhH! romantica de amor..;p

LiErOSe~QiEmi said...

manje.. aku pun tak penah sampai IKEA!!! Hahahaha... aku penah main bowling je kat sana.. masuk dalam bahagian perabot ke cafe dia ke tak penah okeh, sekian..

~aSHa~ said...

uish soklan mencabar minda...kalo tak pernah sampai ko nak bawak ke K? ehehehehe...


pernah ke sane...tapi sejak dah pindah randah ni..alangkah ke susah nye nak ke sane..

romantik tu...kalo ko pasang setiap mlm...setiap malam boleh jadi MJ

NM02 said...

hi... salam kenal dari saya. datang dari info mengenai rumah peranginan langkawi. jom tukar link, cerita dan pendapat.

kalu sudi, jom follow saya plak ye...

deelira@deeliraz said...

huhu..saya xpernah sampai lagi...
teringinsgt!!..ktn xde ikea