Unilever Gadis Semasa Sunsilk


Pagi tadi check akaun nuffy, dapat satu lagi BE,
Unilever Gadis Semasa Sunsilk! Alhamdulillah...
earning untuk BE ni pon dah dapat RM1.66.


tapi jodoh dengan Maxis Q3 Nokia N8 tak panjang la pulak!
dah turun ke ME sudah.. dapat la RM 6.23. ok la tu!

Terima kasih nuffnang!
kalau boleh kasi la BE lagi!
nak kumpul duit nak pi Perhentian ni!! hehehe....

10 comments:

♥ EeiNz ♥ said...

besnye nak pi jln2. kin xreti la ngk nuffnang tu, blasah jek ;p

Shinnaz Ahmad Rasid said...

siyes. kita tak tahu pun BE ke apa. bila kak K tunjuk ni ha baru mcm..oohh..ni iklan baru..hehe.

MommY & DaddY CooL said...

mcm mana nak copy iklan nuff mcm u buat ekkk

eima said...

tahniah la K...

[-suziey-] said...

waa dpt BE baru kah..best..byk la earning bole buat pegi holiday ke perhentian..pastu beli FM byk2..kekeke:p

munna said...

Tahniah... rezeki orang nak bagi kan...boleh belanja sakan kat perhentian nanti

hyazz said...

best k... ti jgn lupa klik kya nyer...huhuhu

LiErOSe~QiEmi said...

wahhhhh makin kayo makcik sorang ni bagosss

BIONIC WOMEN said...

huhuh, Nuffnang memang menganaktirikan daku...

wan nurul hezrina abd halim said...

huhu samalah kita eily=(tapi takpe still syok berblogging..

seronot kan dapatlah kumpul duit g jenjalan pasnih=)