Ustazah Ain!


tengahari tadi dah selamat hanta beg kat makteh hadif.
rupenye lepas pendaftaran, dorang akan dibawa ke Lenggeng.
kursus orientasi ustaz-ustazah buat kat sana rupenya...

takpe la, seminggu jer. pastu cuti seminggu raya cina.
then sambung lagi seminggu... huhuhu...

jangan ada kawad tengah² panas sudah la. 
coz raya cina ni makteh mau tunang dengan cikgu taufik. hikhikhik...
kang jadi dayang senandung pulak!
cover-cover skit jari tu.. huhuhu...
kang pitam mak mertua nak sarung cincin!


makteh nanti ajar Bahasa Arab dan Pendidikan Islam.
harap² dapat sekolah area sepang, bangi, kajang or salak tinggi je la.
jangan la jauh-jauh sangat. huhuhuh... 
rindu kakak mu nanti.. hakhakhak

7 comments:

.::Lynn::. said...

jangan2 jauh2 tu penuh makna tu mak teh.. ada udang balik mee tu.. hati2... hehehehe

eima said...

@.::Lynn::.

aku pun rasa cam tu gak ..
sape yg nk melipat bj byk dlm bilik belakang tuh ....

MRS. K said...

@.::Lynn::.
ada makna? tetttt........

MY HEART said...

comel makteh hadif hihihi...

dilazfamily said...

best yer jadi cikgu..nak jd cikgu tak dpt lg

ibuayu said...

tahniah..dapat KPLI jQaf ye..

firahadifa said...

chop.. ini adik u ker?? kiut ler