From KaripapSayur



hadiah menang GA Karipapsayur dah dapat!!
Terima kasih ya yang..
kalau ade lebih lagi, leh buat GA lagi! huhuhu

 siap kasi kotak lagi! jom tengok ape isi dalam...


 pergh.. gila banyak si nurul ni kasi! makasih ya buk!



jom tengok model menggayakan eksesori yang banyak ni!
































































hadif kena dera dengan ibu! huhuhuhu....


korang doa² la haku dapat anak pompuan nanti!
kesian si hadif ni asik la jadi mangsa!! kekekek....




12 comments:

eima said...

byk gile ..besh nye ...
ko start nk ngandung ke blum... buat projek ke belum ..
klu belum aku postpone doa dulu ek ..
sila doa kat aku dulu ok

Pn. Zana said...

sy doakan yer !! hehe..

sy pun nak gugurl! sokmo Ammar jd mangsa suh pakai tdung. naik rimas budak tuh ..:)

LiErOSe~QiEmi said...

ok jom sama2 doa ok!!!

dilazfamily said...

sentiasa doakan Mrs K dapat anak girl pas nie. Amin.

umie said...

dasyat la ko ni kay..kesiannya..kang xpasal kalu dah besar nanti budak tu suka aksesori mcm tu..hahhaha..cepat2 la dapat baby girl kay..

.:mama dhia:. said...

hadiah yg sangat best..
banyak giler tu...
sian hadif kene jd model..
muke cam x rela jer..

Ena said...

maaaaihhH!!
banyak nyer...

LyNn HaMzAh said...

amboi banyaknya...
hehehe...
kesian anak teruna tu jadi mangsa...

Mrs. K aka Ibu Hadif said...

eima ~ jawapan utk soalan ko tu : biarlah rahsia.. hakhak

pn. zana ~ maceh... amin..

Mrs. K aka Ibu Hadif said...

umie ~ huhuh.. mintak simpang la.. saje jer.. die yang nak pakai ni umie..

deelira@deeliraz said...

kesian hadif...
kita tunggu hadifah ok.. ;)

Farra Dhelina said...

hahahah sian nya kena deraaaaa....haaaa....

tp byknya dpt... taniah ye!