Jangan tunggu lama-lama....



Fuhhhh...... selamat suda mengcash out kan earnings yang ada...
tak kuasa dah nak tunggu ujung bulan...
dan tentu-tentu satu BE pon tak nampak bayang...

makin lama makin ramai bloggers daftar dengan nuffnang,
so peluang nak dapat BE memang makin menipis.. huhuhu...
takpe la, cukup la ape yang dah dapat tu...
balik kepada tujuan asal blogging.. 
blogging is fun anyway....

 berkurun la nampaknya nak kumpul balik...


9 comments:

monalea said...

kayo...kayo...kena belanja ni

@e_da said...

huhuh syok.. leh shopping

mama tisya said...

nuff bg be kt blogger2 br kot..tk nmpk dh blogger seangkatan update be br...senyap sunyi je kn...

BIONIC WOMEN said...

At least ada dari me yg langsung x dapat tuai hasil pun lagi..huhu

nurulhudaresad said...

ha'ah...BE nurul pon sume dah bertukar jd ME....so it's time to cash out la jwb nyaa...

Miela77 said...

As-Salam..lama x jln2..ku nyer Nuffnang pun br blh cashout lps sethn setengah..hahaha..

LyNn HaMzAh said...

lynn pun dah lama x dpt BE tau...rasanya nak ikut jejak mrs. k juga la...nak cash out...

dilazfamily said...

oklah tu.
dilaz langsung tak dapat

Farra Dhelina said...

yeahhh... suka ayt ni 'balik kepada tujuan asal blogging.. ' ..