Makan besarrr.........



lunch tadi pegi Alamanda!! makan pizza! ngeee~
terserempak ngan eima manje pulak! hehehe...
ye la, opis die belakang Alamanda jer.. jalan kaki jo...

meh layan gambo! perut dah lapar balik!
ye la, makan pizza skit sekejab jer dah kenyang,
pastu lapor balik! huh! tapi tadi saya tak sentuh pon pizza!
makanan banyak sangat weh.. tak tertelan tekak ni!
balik opis, dah lapar balik. huh!


banyakkan????? pizza order 2 jenis tadi.. 
tapi satu lagi hilang pulak! rasanya dah snap dah gambo tadi.. 
makan untuk lima orang.. itu pon tak terabis, 
satu pizza je abis, satu lagi tapaw balik opis!

 perut korang lapor balik tak weh?? mau kejab lagi pi carik makan nih!


total makan tadi dalam Rm100++.
nasib orang belanja makan! weeee~~~


11 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

wuiyooo..!!igtkan makan sorang2 tadi haha!
sbb sblm ni ada kata takmo kuruskan? ehhhehee...memandai2 jek..sori kalu silap! ^_^ takde amik gambo ngan eima ke?
bestnye terserempak2 gitu, hehe

BIONIC WOMEN said...

wah makan sakan nih...dah lama x gi pizza..kita pose arini, terliur ler, nak suh org banja berbuka ngan pizza ler

MRS. K said...

Nad ~ hahaha..bukan takmoh kurus, tapi not now.. ngee..

MRS. K said...

eily ~ aloo... cian die.. nanti bukak pose request la makan best2.. esok kan gaji.. hikhik

Iela Fazielah said...

unutngnyer... lama dah xmkn pizza ni

eima said...

K ngan lynn yg cun ....

ohoooo

aku dr jauh dah nampak K ...
nk tego tp malu biar die yg tego aku ...hahaha malu ke ??

umie said...

sedapnya kay..lapar lak ni..

Farra Dhelina said...

ayo ama..lapa nya yanggggg....

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kak k sejak bila pulak pizza letak vege hiasan tu?

MRS. K said...

shinnaz ~ hahha.. banyak vege terlebih kat dapor kot! hikhik.. entah la yang, saja nak kasi cantik kot

SyaNa said...

adoi lapar la aku tgk
lama xmkn pizza