Terapi jiwa dan minda!



rehat di hari jumaat yang panjang....

ke Alamanda lagi!





sebelum gaji sudah aim!

akhirnya selamat sudah di kaki...



 dan untuk anakanda tersayang...


p/s : pegi lah ke hujung dunia sekali pon, 
       namun anak sentiasa dalam ingatan...




15 comments:

MrS. F!zA said...

baju utk hadif gi party awek nanti ke??ekekeke

waaaaa ai nk sambar jgk merah.haha

Ena said...

camtu la kekdahnya jadi ibu ni.. mana saja anak2 sentiasa mengokori walaupun tak de disisi..
cantik la..

Nad @ MamaZakwan said...

auuwwww...!merah mak ngah u..! :)
cantek2 :)
nak pi beli kasut gak ni, heeh...tggu green lite dr papazakwan jek :)

p/s : tak sama kasut, jgn risau, hahaha! =P

MRS. K said...

@MrS. F!zA huhhu.. tak dapek pegi la..

MRS. K said...

@Ena
yep.. anak jugak yang diingat..

ummiaqeef said...

cun kasut,hehe.. rembat gak baju td ek,ekekeke..

✿etiey erywan✿ said...

setuju sangat! terapi yang sangat membahagiakan

mummysyafie said...

la..ingatkan ada hal lain tapi ke alamanda jugak rupanya. kami tadi pun lepak alamanda..duduk kat oldtown. :)

.:mama dhia:. said...

cantik kasut..lame dah x beli kasut warne lain selain hitam n coklet...

LiErOSe~QiEmi said...

utk en somi takde??? ihhihii.. comel kasut tu weh!!

ct N honey said...

kasut je beli,baju dah ada ke nak dipakai dgn kasut merah?

Nur Hanani said...

merahnya..gojes laa...i like..

Entri Terkini: Janji Manismu..Mana hilangnya?

nasaoji said...

yeesss...anak sentiasa d ingatan!..

merahnyer mak ngah!

Farra Dhelina said...

betul2..setuju ayt last tu...mn pun pgi, anak mesti tak lupe kan..

ctk nya kasut merah tu..

mamamarissa said...

wow, kasut merah...so sexy ok :)