Aku kaya!!!

 
 
 
Assalammuailaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan Shahsilla Binti Sarippudin from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan  segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya mata.
            
Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua Juta Paun) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.

Salam,
Puan Shahsilla Binti Sarippudin.




haiii laaa... sekelip mata jer jadi kaya raya! hakhak... ade jugak orang yang baik hati dalam dunia ni yek! 2 juta paun tu wei! kekeke... takpe la, saya boleh cari rezeki saya sendiri....

sape penah dapat emel camni??? jangan la nak melayan benda karut-marut ni.. takde faedah!

5 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

banyak...
ari2 ada...
terus masuk spam...
hmmmmm...

munna said...

perbah baca kat blog Celoteh MJ rasanya pasal email ni... nampak sgt menipunya org yg hantar email tu... klu ada yg percaya mmg pendek akal...

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

kita pernah dapat k, selalu je ada orang nak bagi duit la harta la pastu minta butiran peribadi...cis...menipu je kejenya

Hidayah said...

da slalu dapat,tapi tak penah lagi la dalam bahasa melayu,slalu yg omputih je..

Pn. Zana said...

hahaha. karut lagi mengarut!!:D