Dapat henfon baru... yeay!!



fuuhhh... selepas 2 minggu menanti, akhirnya dapat jugak!
henpon pon, henpon lah! asalkan ado!!

 
 Nokia E7

lawo tak weh????
honestly, saya tak minat la henpon slide-slide camni...
tapi dah orang nak kasi kan, terima je lah! Alhamdulillah....



saya bukan dapat henpon baru ek!
henpon skang ni pon tak sampai 6 bulan pakai...
takkan la my hubby baikkk hati nak belikan yang baru kan! huhhuhu....



eceli, saya dapat BE baru!!!! yeay!!!
2 minggu tanpa BE! tu kira lama jugak weh..
penantian satu penyiksaan betui laaa....

 

 pagi ni check nuffy, baru la lekat 1 BE...
toche nuffnang!!!



 TQ sudi klik my HB

13 comments:

notti netti said...

loh...ingatkan apa tadi ehehehehe

maya amir said...

wahhhh..bestnye.. mane tau lps ni ipad pulak.. bile iklan ipad nak kuo ni..hehehe

wa khairul onggon said...

Wahhh ingat betul dpt hpon hehehe.. Wlu bagimanapun, tahniah dpt BE.. :)

eima said...

huhu ingat kan .......haha

anyway tahniah la

ummiaqeef said...

aku pun lame xdpt BE..nyampah je..

Ena said...

ok la tu.. ada gak BE..
ena tak kemana2 dah BE tu.. rasa nya tahun ni BE memg tak hado la.. semua keluat sama ngan mood tuan umah.. ehehehe

LiErOSe~QiEmi said...

aku baru je nak cakap WOWWW tapi.. WOWW gak la sebab asik dapat je BE.. hihihhi

LyNn HaMzAh said...

ingatkan dapatkan dua-dua sekali...hehehe...rupanya dapat BE...tahniah la yer...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah bestnya dapat hanset,dulu kita pernah dpaat BB...tahniah k HB

Intan said...

Lorrr ingat kan hp baru ghupanya BE baru...hee hee :D

hyazz said...

laaa... ingat kan dapt yang real punyer... arrghh tipah tertipuuu

mummysyafie said...

tipah tertipu akhirnya..hihihi..

munna said...

tahniah ... baru 2 minggu dah dpt be baru... munna dah 2 bln takde be