Murah hati


tadi terbaca status cik Farra di FB, dan juga Cik Nojj kat belog die... waahhh!!! encik nuffnang baik hati lah sekarang... rasanya ramai yang dapat BE kan?kan? mesti BE Golf GTI Polo tu kan?kan?

baru semalam dapat BE baru.. tiba² hari ni check ade lagi satu BE kau!! bahagia rasa....

cik nuffy kasi la banyak-banyak lagi!!!

 3 BE yang melekat!


BE yang terkumpul takat ni.. yang RM1.13 tu BE dapat semalam....


p/s : bila la cek RM400 haku nak sampai ni???


7 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

wah banyak tu cek 400 mlebey syok tu kalo pi shoping...dah la tengah banyak sale ni tahniah K

LiErOSe~QiEmi said...

syoknyee.. sob..sob..

Echa said...

waaahhh.. dapat lagi ke.. syokkkk.. masyuk ar... beh.. beh..

Farra Dhelina said...

byk nya 3 yang! kita seketul je..jadilah dr takde kan! hehe

.:mama dhia:. said...

x penah dapat BE..sedih!!

Intan said...

Me pon dapat!!!

munna said...

wah...munna pun dpt be tu.... dah lama tak dpt sekali dia bagi 3 be terus