NATE BERUK..XDO AGAMO

 'NATE BERUK..XDO AGAMO' antara komen² orang yang tengok video ni... memang takde agama betui budak ni! sanggup tu nak bunuh diri sebab cinta!! bangang bin bahlul!


PUJUK...anggota bomba memujuk gadis yang cuba membunuh diri.
PUJUK...anggota bomba memujuk gadis yang cuba membunuh diri. 


p/s : haiii laaa dunia sekarang.... Ya Allah Ya Tuhanku, lindungilah kami dari sebarang malapetaka.. Amin

10 comments:

JaSSNaNi said...

eeee .. bodoh betul.. dah membayakan nyawa bomba tu lak.. ape2 jadi kat bomba tu.. sape nak tanggung anak bini dia.. bangang budak tu.. kalau aku jadi bomba tu.. aku tampor muka dia kat situ juga..
aduhhh.. emosinya aku.. nauzubillah... ya allah .. jauhilah dari anak2 aku sifat tak orang2 yang kurang beriman..

Miss ORchid @ Nur said...

eii..geram pun ade...bodo tuh dah tentu2 kan..tak payah diajar...aku tgok bomba lebih kasihan dorang hampir nk jatuh wpun ada tali keselamatan..yang pompuan tuh plak beria nk terjun pasai frust...kalau aku elok jer dia jatuh tuh..aku pi bagi sebijik dua bior dia ingat sampai bila2...nyusahkan orang jerr..huhh!!

aSmiDar said...

memalukan rakyat klate jah dio ni..nok mati pon g la mati seko dale hute ko..
ni nk terjun c2...nyoh jatuh ats ore lain gak susah...
meme xdok agamo tino nih...

umialya said...

mg ia dijauhi drpd keluarga kita kejadian gini

BIONIC WOMEN said...

semalam ada yg kata sebab x lulus spm..
huhuhu..malu wei ko ore klate gini.
sokong jassnani tu..
kalau i abe bomba tu i tamporr jer muka dia..bagi tercabut gigi..

ann @ hatiberbunga said...

dia ingat mak bapak dia senang ke nk jaga dia, bagi makan minum, bagi pelajaran, bagi kasih sayang, dari kecik, x reti nk cakap @ buat apa, even basuh yak kencin dia, sampai lah dia besar panjang gitu? last2, ikut senang je nk bunuh diri? hanya sbb cinta? xde nk terfikir ke pasal mak bapak skit? hish.. emosi betul aku sekejap. huhu.. (ya Allah, jauhkan lah anak2 ku dari perkara sebegini kelak..)

Aleyn said...

Memang bodoh dari segala bodoh....ada otak letak kat lutut...mati ker budak tu hah?..I rasa kalau dia mati lagi bagus la...kurang sket manusia bodoh dan nyusahkan orang lain kat dunia ni...

Melayu ke budak tuh?..kalau melayu ...buat malu kaum jer...ptuiii

Aleyn said...

Lupa nak ckp, I dah klik u nyer Nuff n HB, jom klik2 kay

Farra Dhelina said...

mmg bodo tahap cipan..bodo..ee aku lak geram emo tgok vdeo ni..chait!!

SaHaNiMsofEa said...

Huh,sesape pengarah tu boleh panggil jd pelakon aksi lagak ngeri ni! Ngeri aku tgok!