Iman Lilly & Tiara Rose ~ anak Sazzy Falak


Tahniah GUA ucapkan buat pasangan Nazril Idrus & Sazzy Falak yang menerima kehadiran sepasang cahaya mata hari ini. Bayi kembar yang diberi nama Iman Lilly & Tiara Rose itu dilahirkan pukul 8.25 pagi tadi di Prince Court Medical Centre, Kuala Lumpur. Berita gembira itu diumumkan Nash menerusi akaun Twitternya sebentar tadi.

@Nash_IdrusLVG Alhamdulillah TQ Allah for sending @SazzyFalakCLPT & I, Two beautiful babies Iman Lilly & Tiara Rose, born 28th April 2011. Amin

Lebih menggembirakan pasangan itu apabila bayi kembar itu lahir pada hari yang sama dengan tarikh lahir bapa mereka, Nazril Idrus. "Selamat Ulangtahun yang ke 37" GUA ucapkan kepada Nash!

Pasangan Nash & Sazzy berkahwin pada 8 November 2006

* kredit to GUA

TAHNIAH!!!!!
Eksited ohhh bila dengar orang dapat anak nih! bila turn haku pulak nak menambah nih???


13 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

tahniah, mari2 kita sama2 tambah anak k

Bionic women said...

tulah...bila org lain yg dapat anak..kita yg xcited kan?kan?

.::Lynn::. said...

Aliya umur 12 tahun baru ai nak tambah lagi... hihihi

Cute MuM said...

tambah.. jangan tak tambah.. huhu..

mamalieyna said...

alaa ingt ada pic si kembar tu..hehe..mesti comel~

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Lagiii eksited sebab kembarrr!! I like Tiara Rose...ummphhh..

pena rozie said...

Tahniah...suka boleh sepasang. hi..hi...hi... mcm pena rozie gak dpt sepasang. ahaks.

munna said...

sekali dpt 2 terus seronoknya... munna cuti 3 thn dulu...

♥MiZz-siHa♥ said...

tambah jgn xtmbh..

SyaNa said...

comel nye nama
muka anak2 sure cute mcm maknye

ibuayahdamia said...

wahhhh..kembar lagi tu...kita malas dah nak menambah anak...hehe

Ena said...

hehe..

kita pun sedang menanti.. bila la plak tu.. hihi

ummi sofiyyah said...

beshnyer dapat anak kembar...tahniah juga buat mereka....ummi teringik gak nak tambah tp dah x blh...huhu...