Ahad...



apsal tak dapat cuti lama sikit???? sekejab je dah ahad.
semalam pegi Sejuta Belia dekat Putrajaya... 
berjalan dari Masjid Besi ke Presint 4,
then ke Presint 2 pulak sebab kat situ ade Jom Heboh..
perghh... memang banyak lemak terbakar.. kekekeke..
nasib la saya jenis kuat berjalan, so kaki takde la lenguh ke hape.

hari ni pulak cadangnye nak ke Kota Damansara.
my fren zaman sekolah rendah dulu nak kawin.
InsyaAllah, kalau takde pape ari ni sampai la ke sana..
leh singgah Ikea.. huhuhuh...

Selamat Pengantin Baru Kak Yong!!!
Moga berbahagia selalu hingga akhir hayat....



2 comments:

ummiaqeef said...

x pegi pun situ.. malas lah jem ngan kena menapak jauh..

eima said...

aku pun tak pegi jugak .. mls nk menapak