Sup Ayam untuk Orang Demam....



holllaaaa!!!

kenapa kalau demam, mesti makan sup panas²?
eh, ye ke? ke saya sorang je camtu? huhuhu...

ye la, bile kite demam, deria rasa semua tak berfungsi.
nak makan beriya kang, bukan rasa ape pon kan?
nak makan pon tak lalu T_______T

ari tu saya demam, hadif pon demam sama...
hubby keje, takde sape nak pegi kedai beli makanan.
so, yang paling mudah nak masak of kos la sup kan?
main campak² jek! senang...

makan nasi dengan sup panas² memang ummmpppp kan?




tak penah makan sup gear box tu? sup urat keting ape tah lagi... uolls penah makan?

6 comments:

Mama Zharfan said...

terliur la plak ...

eima said...

dah lama tak mkn sup kaki ayam..dulu mak aku slalu suruh aku buat....tp sejak kawen ni..family inlaw aku geli ngan kaki ayam...so terpaksa aku berlakon geli gak...bleh ke...hahaha

ummiaqeef said...

suke buat sup tulang..sedap...

Bionic women said...

best ler..ase nak makan plak..
kita x pernah makan supa gear box tu, hubby pun x suka, tapi sup tulang..memang tiap2 bulan akan buat..we love it

dilazfamily said...

sedap yer sup.
dilaz suka sangat sup.favorite

Shinnaz Ahmad Rasid said...

arghh! sedapnya!