Comel ah anak BCL ♥ Ashraff Sinclair



  Noah Sinclair ~ puteh gebu gebass!!!


Bunga Citra Lestari Selepas Pantang
new BCL. skejab jek badan dah slim balik!


ni pulak gambo die mase pegnen! klu tengok gambo ni, memang cam susah jek nak kuruskan badan balik.. and die pon czer cam i.. huhu


ayat jeles : duit banyak. semua boleh buat! pegi slimming, indon kan banyak jamu.. huhuhu...

biler perutku nak mengempis nih???? saya kan czer, memang tak berani nak urut sentuh perut. bengkung pon tidak!! memang kena beranak lagi sorang secara normal, and pantang kow-kow la jawabnya.. huhu...


9 comments:

puan nina said...

yup..tembam kan die mase preggy..dah selim balik dah..waaa perut kite pun tak selim lagik.huhuhu

comel anak diorang =)

Bionic women said...

sama kes ler ngan kita..huhuhu..
bila ler nak hilangkan segala spare tyre semua nih.huh

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

cumey.. cumey..
sokong ngan statement u,
ada $$ sume leh wat..
ai dlu pn ceaser gak, tak leh berurut kan..
huhu, lani.. alya dh masuk 5 thn baru berani pi mengurut.. =)

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Kak K gemok ke? takkan? ;)

eB ezrin said...

ala, wit dier banyak... hu2

mama's princess said...

best nyer kurusss.. huhuhu.. sapa nk sponsor kita g slimworld, sila angkat tgn mcm usop wilchair. hahaha..

Ilhamny.com said...

ada duit mcm2 leh.. lnda dah bertaun2 x susut2 gak..sebenarnya kena senaman jek...:)

munna said...

artis ni mudah betul nak kurus balik lepas beranak...untung duit banyak...

Pn. Zana said...

betui. duit banyak . :) haha.