Hasil Shopingan di Kelantan



sempat jugak merembat seketul dua barang kat pasar SK. itu pon 2-3 kali pikir jugak nak beli ke tak-nak beli ke tak! huhuhu...

kain pasang untuk saya, mak, mil


fm untuk koleksi sendiri. 2 ketul dah kasi dak opis.


telekung kain cotton.. harga dalam rm24++ rasanya.. penat bodek akak tu.. huhuhu


9 comments:

@e_da said...

janji ada kenangan yg dibawa balik kan

Teratak Hami said...

Salam,
Murahnya telekung :0
Akak takle tengok FM, jeles !!!

ct N honey said...

boleh buat baju raya nanti ye...

Komen Ustazah Siti Nor Bahyah tentang lawak Sepah dalam Maharaja Lawak
Datuk-Michelle-Yeoh-disenarai-hitamkan masuk ke Myanmar

Bionic women said...

hhehehe...pasar khadijah tu dah agak mahal sekarang ni..
kalau dapat gi pasar borong wakaf che yeh atau pasar kat pasir mas lagi murah kot..

eima said...

cantek telekung tuh

mOnAlEa said...

boleh dibuat kenangan tu semua k

Ya ALya said...

ala cantiknyer FM tu.........jelesnyer.......belum ada lagi Fm kelantan ni....

deelira@deeliraz said...

cantik kain sembahyang sulam tu :)

dilazfamily said...

banyak gak beli.FM untuk dilaz tak de ke?