Koleksi FM terbaru....



baru berjinak² nak kumpul FM. itu pon harapkan menang GA je. then, ade ofismate kasi... yang beli sendiri ade berapa ketul jek.. ye la, nama pun baru nak start mengumpul kan? pelan-pelan kayuh la..


FM Brunei. koleksi terbaru. boss hubby kasi..


FM Kelantan... beli masa balik dari Perhentian dulu...


63 Resepi Kebahagiaan Rumah Tangga~

memang sengaja tampal kat esbok untuk ingatan diri sendiri... setiap kali bukak peti ais.. mesti terpandang n terbaca... huhuhu...


9 comments:

eima said...

aku FM tampal gobok besi opis...hehe
peti ais aku tgk nampak serabut..huhu

Shinnaz Ahmad Rasid said...

sama lah kita..dh penuh dah...rimas pulakk..huaa..);

Farra Dhelina said...

ctk2 fm kamu..esp yg brunei tu..ctk lah..

kt baru ada 7 je hahahha..nnti kt share ye

Ena said...

ena cuma ada bbrp ketui je tiggal.. abis dah dibuat main olh 2 beradik tu.. uhuhu..

bagus2.. tampal resepi tu.. :D

cikmOt said...

aku baru nak tanya sal 63 resepi tu...hehehe

eB ezrin said...

wahhh asyikkkkkk.... :)

etiey.com© said...

suak fm brunei tuh tapi tak dak lagi!!!

mOnAlEa said...

resepi tu yang mahal tu k

munna said...

banyak juga dah tu...munna pun baru je berapa ketul...