Lagi berita sedihhh...........

Sepasang suami isteri mengalami detik cemas dan mengaibkan apabila dibogelkan tiga lelaki bertopeng bersenjatakan parang serta rotan yang memecah masuk rumah mereka di Kampung Sungai Badak, di sini, sebelum si isteri dilarikan kumpulan penjenayah itu, kelmarin.


 Hanya sehari selepas seorang bayi lelaki baru dilahirkan maut akibat dicampak dari tingkat lima pangsapuri, seorang lagi bayi menjadi mangsa kekejaman apabila dibuang dalam ruang membuang sampah sebuah rumah teres di Taman Pelangi, Rawang di sini, semalam. Bagaimanapun, bayi lelaki yang juga baru dilahirkan dan masih bertali pusat itu terselamat daripada maut apabila dia ditemui pemilik rumah berkenaan ketika mahu membuang sampah pada kira-kira jam 9.30 pagi.


 “Sebaik membuka tingkap, saya terus rebah akibat terkena dua das tembakan. Tidak tahu dari mana puncanya tetapi sebelum itu, saya terlihat kelibat sebuah kereta lalu di depan rumah,” kata seorang penoreh getah, Noreha Yusuf, 37.


berita lanjut di myMetro
*apa nak jadi dunia sekarang....


9 comments:

Chekgu Azrine said...

thanks for sharing...

Shinnaz Ahmad Rasid said...

dulu kan masa kita kecik2 susah ah nak dgr bunuh-bunuh ni..nowadays..benda tu macam acara wajib pulak. kalau takde mcm tak caya. boleh? mmg tak tahu apa nak jadii...dah tak lama dah nii..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ms dulu pon mungkin dah ada jenayah sebegini cuma tak mendapat liputan media saja agaknya..

..nOj.. said...

ya Allah. ape kena manusia skang ni. letih nk nangis tetiap ari baca berita mcm ni.

eima said...

gile .. semua kejam2 ....huhu

Ena said...

tu la.. apa nak jadi la...

syanasaid said...

yg pasal baby tu sedih la

LiErOSe~QiEmi said...

aku bace gak tadi, mentakotkan betul la..

cikmOt said...

dunia makin tua...