Maharaja Lawak FINAL...



Jozan Menang yeay!!! *harap-harap lah yer...

 

saya tak amik pakej mustika lah! so, tak dapat nak tengok maharaja lawak... sokong dari jauh je lah! huhuhu... selalu tengok ulangan kat youtube ajok!

takpe lah, layan Pentas Kilauan Emas #105 je la.. tengok set-set makcik-pakcik nyanyi.. huhuuh..



**okey, SEPAH yang menang.. suker jugak... huhuuh...



3 comments:

Wansteddy Tales said...

sama la kita.... harap2 lepas ni dorg tayanglah ulangan semua episod maharaja lawak kat prima ke ria ke kan... sbnrnya wan pk strategi astro letak program ML kat mustika macam xkenalah. bkn semua terpengaruh nk langgan pn mustika tu. nak2 bil astro ni asik mahal je manjang kan...

Pendeta Hud said...

Harap-harap pun macam tu....
tetiba rasa nak mencemar duli untuk ngundi jozan...
agak2 berbaloi tak?

Annie Han Yeon Rin said...

tak suka layan raja lawak hihihihihi


*ini blog baru akak*