Sakit woohhh!


.
mood belum mari lagi pagi ni.. jom baca surat kabo dulu! 
.
CUAI...Kamaruddin menunjukkan laporan polis dan kain pencuci yang dikeluarkan dari kemaluan isterinya.
CUAI...Kamaruddin menunjukkan laporan polis dan kain pencuci yang dikeluarkan dari kemaluan isterinya.
.
KUALA LUMPUR: Seorang wanita terpaksa menderita berikutan kemaluannya dijangkiti kuman, didakwa akibat kecuaian pihak hospital tertinggal kain pencuci di dalam anggota sulitnya selepas bersalin anak sulung pada 19 Mei lalu.

Wanita itu yang melahirkan anak sulung lelaki di sebuah hospital di Selangor pada mulanya tidak berasa apa-apa perubahan malah turut dibenarkan keluar selepas dua hari berada di wad.


Bagaimanapun, selepas pulang dia berasa sakit di kemaluan malah air kencingnya turut berbau busuk menyebabkan mangsa mengesyaki sesuatu.

Suaminya, Kamaruddin Mohamad Ali, 29, berkata, isterinya mengadu sakit di bahagian itu, namun pada mulanya dia menyangka perkara itu normal kerana baru bersalin.



Menurutnya, dia menghantar isterinya pulang ke kampung di Pulau Pinang pada 24 Mei lalu supaya dijaga keluarganya.



* mesti sakit giler...tak dapat nak bayangkan! haku tak penah rasa contraction pon sebab terus kena belah perut ondaspot masa beranak si hadif. tapi pernah rasa doktor seluk 2 kali!! itu pon dah gerun!!!


7 comments:

eima said...

ni buat aku takut nk branak nih ...
ari tu kes tinggal kapas dlm perut...sampai arwah .. ni kes tertinggal tut plak.... jgn la weh .....

pena rozie said...

Ish...Buat orang takut nak beranak jer.

..nOj.. said...

eeeiii takut nye wei. sakit gile la tu. camne la leh ter ter pulak ni. mengom betul

wa khairul onggon said...

Ishhh... naya kat org.. kesian.. Takut tul dengar kes cenggini :P

LiErOSe~QiEmi said...

manje... sama laa.. aku pun ketaq dgr cite macam2 tertinggal dlm rahim ni..

kay, cepat la join kami.. ner tau kali ni normal.. merasa laa ko cane sakit bersalin huhuhu.. kembang kepala aku tulis ni.. tingat pengalaman lama haahah

Farra Dhelina said...

erk..ngerinya!

munna said...

ngeri..rasanya....