Salih Yaakob #AbgJem pergi honeymoon bawak semua 4 isteri!



gambar percutian sy dan keluarga
bergambo dengan isteri² masa bercuti ke China.. tengok tarikh gambo baru lagi nih.. minggu lepas! memang fresh from the oven.. hebat wartawan skang.. senang jek nak korek!  yang baju merah belah kanan nampak rudged lah!


gambar percutian sy dan keluarga
yang baju merah belang² tu isteri ke ek? ke anak? lompat smpai nampak perut.. huhuhu...

gambar percutian sy dan keluarga
keluarga besar......
gambar percutian sy dan keluarga
isteri 1st?
gambar percutian sy dan keluarga
isteri 2nd?
gambar percutian sy dan keluarga
isteri 3rd?
gambar percutian sy dan keluarga
yang ni jerr i kenal... isteri bongsu... hehehehe....
  
apa pon harap abang jem berlaku adil dengan semuanya... 

and they live happily ever after.....


sumber : Beautifulnara

10 comments:

eima said...

tak leh tgk gambo sbb guna photobucket..kena blocked ...

Farra Dhelina said...

ayyooo... huhuhu.. sanggup kah?? heeeee

ummiaqeef said...

aku x sanggup laki aku peluk org lain..wakakakaka

ct N honey said...

doakanlah kebahagiaan mereka..kdang2 dah nampak takbur dan riak pula abng salleh ni...

Ummi Rania Raffel said...

ya Allah, bahagianya depa & boleh terima kan.. kalau i, grrrr!

cikmOt said...

sian kat aku...tak nampak gambar...sob sob...

e.l.i.z.@ said...

ya allah..bahagia nya kalau semua mcm ni..caya la SY ni..pandai dia jaga bini2 dia

tp tu la kan, yg nampak pusat tu, bini dia ke? hihiih

~aSHa~ said...

yg 2nd n 3rd tu peluk sakan..ehehehe yg bongsu tu masih manja2...alalalalalallala

semoga bahagia hingga ke syurga semuanye

mummysyafie said...

ala..tak boleh tengok pic la guna tenet opis ni. nyampah tul...

munna said...

BINI NO. 2 TU PERNAH JOIN KUMPULAN NASYID KAN...LUPA LAK NAMA KUMPULAN TU....