Sederhana....

Wasatiah dalam kehidupan~

sempat melawat rumah Tuan Guru Nik Aziz lepas balik dari Perhentian dulu...

7 comments:

Ena said...

tu lah.. sederhana..

tp org kita skrg berlumba2 mengejar kekayaan dan nikmat dunia.. pdhal mati esok semua tu ditinggalkan gitu saja.. uhuhu..

NORMI BINTI HAJI MAT YUSOF said...

salam...op pegi rumah tok guru...dekat jek dgn rumah saya tu. 10 minit je bw kete. nnt g kelantan lg...transit je rumah sy..tu pun kalau sy balik kelantan....hehehe=)

Shinnaz Ahmad Rasid said...

bestnya pergi Kelantan!! Aduiii...rumah dia bersih kan??? halaman dia mcm sejukkk je..hehe

eima said...

no komen ....
sbb aku tak mo komen... kang ade yg sakit hati ...

.::Lynn::. said...

suka la warna umah dia... lembut je

mamamarissa said...

K, dah dekat sgt umah dia dgn umah hubby saya :)

isabelle said...

boleh singgah ke...ke tgk dr luar je?
sah sah le kalo kita singgah wpun sbg stranger, dia akan layan baik kan. tapi kot2 la dia bz ke