Stanza Cinta l Demam Drama Adaptasi dari Novel...



drama Nora Elena akan tamat pada 16 Jun 2011. so, sesape yang rindu kat 'Seth Tan' leh la ngadap Stanza Cinta pulak. drama ni akan ditayangkan bermula 19 Jun 2011 setiap hari Ahad jam 9.00 malam.. timing yang baguss sebab malam ahad memang lepak umah jek! esok tu kan keje..


heroin drama ni Nur Fathia 'Ummu Hani' lah! soookaaaa........ 
Ustaz Aidil-Nur Kasih pon ado....

korang leh baca sinopsis kat SINI. cite ni ala² cinta 3 segi gitew...
si Aaron syok kat Fathia, tapi Fathia syok kat Fizz Fairuz.. huhuh..
cerita ni memang banyak pengajaran.. shud watch hokey!



Watak watak dalam Stanza Cinta:
Amni Sorfina (Nur Fathia) seorang guru agama, gadis lemah lembut dan penyayang, gadis yang tabah,  yang sedaya upaya menjadi insan solehah, tak lari dari dugaan hidup dan dilema, dapatkan Amni mengatasi semua tu.
Watak Irfan tunang Amni (lakonan Aaron Aziz) – Irfan sangat mencintai Amni dengan luhur dan ikhlas, pemuda yang baik, kacak dan kaya raya. Irfan kurang ilmu agama dan agak manja dan tidak pandai berdikari.
Watak Taufik (lakonan Fizz Fairuz: Taufik) ialah cinta pertama Amni, dia agak alim dan berpengetahuan tinggi dalam ilmu agama. Taufik telah berjaya menambat hati Amni.

p/s : tak sabar.........

6 comments:

cikmOt said...

aler malam la weii...aku mampu baca novel jelah...hehehe

eima said...

aku tak minat drama so tak dak laku nk tgu ...
rasa terbuka aku tgk ..klu tak idak la aku nengok ... klu merlin mmg aku sgup tgu

~izan~ said...

ada aaron gak ek..tgh laku hehe..

kena tgk ni..hehe..

hajarus said...

nampak best laaa... pelakonnyer pun best2.... x sabar nak tgk... tambah2 aaron aziz yg berlakon... alahaiiii...

Ummi Rania Raffel said...

dulu nora elena pun nisa terjebak sebab akak le buat entry, kali ni citer ni plak, harus terjebak lagi sekali ni

.::Lynn::. said...

cepatnya nora elena nak habis ye