Visit Kelantan : Muzium Kraftangan



 sambung kisah melawat Kelantan lagi  ^____^




 dalam masa singkat tu, sempat jugak kami menapak ke Muzium Kraftangan. lepas soping² kat pasar siti khadijah, terus zaass ke sini... berpeluhhhh jugak la nak sampai sini.. dengan hadif takmoh jalan.. nak berdokong jek...

 amik gambo kat luar je la.. muzium dah tutup.. sobsss... time tu dekat kui 5 petang dah.. huhuhu


 takpe la, atlis sampai jugak... bila orang tanya pegi mana, ade la benda nak jawab.. hahahaha


rembat seketul dua fm kat sini... itu je la kenangan yang ade pon.. fm perhentian tak sempat nak beli.. kalut sangat.. huhuhu... kat epot berbelas ringgit harga fm perhentian.. takdo makno nak beli harga camtu.. #dasar kedekut kan. huh!


4 comments:

eima said...

aku lalu je dpn muzium tu tak penah masuk pun... hahaha

motif aku gi klantan wat pe ..semua aku tak wat cam ko ... nk kate shopping pun idak ...

hamzah ian said...

lame tak g jalan2..

MEL HASLINA AMIR said...

sy org kelantan,tp x prnah masuk muziumm,ekekeke..

mummysyafie said...

nak FM gak..hihihi...ada lebih ka :P