Aaron Aziz ke Mekah mengerjakan Umrah!



 fresh lagi nih! baru baca twitt AA yang beliau dan isteri akan berlepas ke Tanah Suci Mekah untuk mengerjakan umrah... kite doakan semoga selamat pergi dan kembali dan dipermudahkan segala urusan di sana..


p/s : abang long AA topi tak tinggal tu.. pakai kopiah la bang!

7 comments:

hajarus said...

smg slmt pergi & pulang... ruginyer klu x leh jumpa aaron ngan wife kat mekah... heee...:D

cikmOt said...

alhamdulillah...abang bawa topi sebab nak kaber rambut bakal digondolkan nanti...hehe

eima said...

wahhh lawa la bini die pakai gitu ...

Sidratul Muntaha said...

huhuh.topi lepek dia nih.citer emil emelda dia dah selalu pae topi nih.

@e_da said...

nak berangkat pakai topi lg.. bagus dia n wife ni kan..

Ummi Rania Raffel said...

laaa topi ke ingat songkok.. huhu

ratna said...

muka bini dia nampak lain pulak..