Beli tapi tak guna Vol. 2 l Treadmill

  

entry bersambung dari kisah ini

kesian la kau treadmill.. sejak beli, sebulan je hubs dok menunggang ko!

sebelum ni treadmill letak kat bilik bawah... tapi sejak makteh pindah balik sini dari puchong, makteh amik alih bilik tu.. die takmoh dok atas... so, bile dah makteh dalam tu, cane ayah hadif nak lari kan? segan ler die.. huhuhu... lama jugak la tak guna treadmill tu...

1 day, cakap kat hubs pe kata keluarkan treadmill tu... dari dok berhabuk je dalam tu, baik la bawak keluar... so, usung la hubs dengan jiran sebelah benda alah tu... nasib la ada roda...

kami pindahkan kat sebelah meja makan! ahaks... tu sebagai motivasi. bila tengah makan, pandang je treadmill, otomatik selera terbantut.. so, makan sikit je. lepas makan, leh bersenam *kononnya...

tapi sampai skang nan ado.. rasanya baru sekali jer hubs guna lepas alih keluar.. haih!


eceli, memang cadang nak jual treadmill nih.. sebab tak guna kan? masa nak beli dulu bukan main lagi lakiku.. janji macam². tiap² hari nak lari tanpa gagal katanya... 

dah penah publish kat mudah.my dah pon.. ade la orang perlis sana nak beli. dah siap datang tengok dah pon.. tapi tak jadi sebab katanya kat perlis susah sparepart... hai la...

so, saya nak jual treadmill ni.. ade orang nak beli ke?

STILL IN GOOD CONDITION
beli taon 2010 - guna sebulan je sebelum bulan puasa taon lepas.. tak sampai setahun lagi ^___^


AIBI GYM TREADMILL 
(MID VALLEY)
 RM2500 (can nego)

sms/call : 013-6169043 (Khairi)


8 comments:

Hot Mummy said...

xnk beli tp nk tumpang eksesais leh? heheheheheh

cikmOt said...

takmo la...mahal....hehehe

hafiz said...

Suruh laki mu pi Gym jer la kak Jah...Beli benda2 susah sikit...

Bionic women said...

kalau xbeli tapi nak boleh x??? hahahha...
klau rm2.50 nk ler beli..hehe

Mrs. Hakim said...

hihi.. samalah dengan kat rumah parent in law kita. masa baru beli jek semangat lebih, pastu dah jadi tukun dah treadmill tu.. :p

Pn. Zana said...

tak mampu..huhu. :) eh. meja makan kita sama..:)

taufikmaria said...

wah. hubby saye pon nak beli benda alah ni.. tp xterbeli pun smpai skrg... skrg die ckp nk beli basikal.. ???

shadaziz said...

Best nyer treadmill tu.. Berapa harga akhir kalam? Hehehee.. mcm berminat jgk..