Ditinggalkan......... huwaaaa....



my hubs outstesen ke Langkawi smpai Sabtu nih. 

T_____T  sedih sebab die pegi tak bawak i skali! huwaaaa...

^_____^  kenapa smile?? adelah.... hahahahaha...

kekadang bagus jugak sekali-sekala berjauhan camni.. rindu-rinduan... hehehee



malam tadi dah oder dah barang² kat hubby suh beli. kekeke..

takmoh cekelat!

takmoh pinggan-mangkuk!

nak.....

nak.....

ini jer... hehehehe














































































ikan bilis langkawi 

i
pix kredit here


13 comments:

Qaseh said...

ala...ciannyee...kena tinggal..

ummiaqeef said...

ala.. nak gak ikan bilis, hehehe..

|| NaFiRaa || said...

hehehe..oder ikan bilis jek.. bagusnye..muehehe

eima said...

ikan bilis langkawi ?? pesal aku tak penah tau pun....

Ena said...

heheh..

penat p sampai langkawi.. itu jugak jadi pilihannya.. hihi

.::Lynn::. said...

kirim ikan bilis... stok kat umah dah habis...

LiErOSe~QiEmi said...

ko mintak tu je ke kay????? rugiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! hahahaah

MRS. K said...

eima - hahah.. aku pon peliks.. ko semua tak tau kan? kekeke

dilazfamily said...

sian ye dia,tak pelah pergi untuk bertugas.hadif kan ada.ikan bilis tu memang sedap ker?

unai a.k.a puan.U said...

ikan bilis mahai kat sini kan.. kat sana murah ka?

ibu chicamie said...

nk jgk ikn bilis langkawiiiiiiiiiiiiii ;-D

Bionic women said...

kay..nak pesan jugak leh x?? serius ni, nnti kita amik ngan kay..
umah kita ni dah berbulan2 xder ikan bilis sebab kita alergik ikan bilis biasa kat kedai tu yg hitam skit tu..huhuuhu..dulu kwan kita dia duk langkawi tapi kerja sini, sekarang ni dah transfer kedah so xderorg tolong belikan

Ummi Rania Raffel said...

umi nisa baru je kirim ikan bilis sesedap ini sekilo ke jorden hehehe nyumnyum!