Friendster l what happen terjadi???

  apa dah jadi dengan friendster????

semalam saya bukak frenster, nak cari gambo lama...
then tengok² dah jadi camni! penuh dengan games jek.
nak cari album pon tak jumpe kat mana. adeh....


p/s : friendster dah maju skang smpai haku pon tak reti nak godek!

8 comments:

Sitisifir10 said...

Saye plak dah malas nak godek friendster dah..huhuhuhu

.::Lynn::. said...

alamak, banyak album tersorok di sana

ummiaqeef said...

lame giler x bukak friendster.. ntah ingat lg ke x password, hahaha..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sy pn lama dh tak bukak frenster sejak de fb ni..
ooo, nampak lebih cool kan.. =)

Farra Dhelina said...

pening kpla tgok frndster.. tp syg..byk gmbr dlm tu... huhu

akiratoriza said...

tak penah ada akaun frenster so memang taktau apakah function2 dlm tu... hehehehe..

p/s : jemput join GA saya.. tq

♥MiZz-siHa♥ said...

dah lame xbukak friendster..

Bionic women said...

hahhaa..kita dah bertahun x bukak frenster ler..huhu..lagi ler xtau per cerita..
eh..password aper ek?? hahaha