Mana nak dapat harga camni kat Kay Ell??



 
 syioknya dok kampung... kueh seketul 2 kupang jaa...5 ketui singgit.. 


p/s : gambo wordless wednesday!

7 comments:

cikmOt said...

dapat weii...tapi ko kena wat sendiri la...hehehe

.::Lynn::. said...

buleh kaya kalo duduk kampung

Ena said...

skrg 5 ketui 2 hinggit.. tu pun kalo nasib baik.. kalo tak sampai 50 sen seketui puna da.. adeihhhh

nieda said...

murah giler..kg kt mana ni?

eima said...

bkn kat KL tak dpt kat kg aku Langkawi pun dah tak dpt ... 4 singgit dah sana pun...huhuhu

tp nasi lemak 20 sen menten ade... aku rasa klu tok adam dah tak dak nanti mungkin nasi tu tak wujub dah ....

Rozy said...

wuishh ada lg, kami yg dok kat kampung ni pun dah 3 seringgit. :p

Bionic women said...

kat kg en suami pun masih ada ag kuih rm1 5 ketul, tapi sekarang ni tgk size semakin susut ler..haha