Pendapatan Blogging Bersama Nuffnang



senyum. tak perlu kata apa. walaupun tak sebanyak RM bloger² otai sana, tapi ini pon dah Alhamdulillah...


 Fakta :
1. RM723.14 bersamaan 2 tahun berblogging.
2. Sudah 3 kali cashout .


 

 Jumlah terkini... bakal dicash out hujung bulan ini. promise! dah malas tunggu. cukup la buat belanja raya.


20 comments:

Cik Kamoo said...

belum pernah cashout lagi...rasa tak sabar pun ada...heheheheh...gatal tangan sudah!

Chekgu Azrine said...

wau..tahniah!!

azura samsuddin said...

Alhamdulillah byk jugak tu dr zura yg 50 pun x cecah lagi he3 tahniah

mama shifa said...

wow banyaknya
syukur rezeki

syariza09 said...

waaaahhhhh...banyak tu, leh arr derma kt sogo

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

fuhh banyak gak dah dapat..kita 2thn gak berblogging ni dlm akaun baru ada RM7.00 hehhee

Ena said...

bestnyer...

♥cikmOt♥ said...

wahh...aku kaya...aku kaya

MamaYatie said...

wah..banyak tur..tahniah!

MamaYatie said...

wah..banyak tur..tahniah!

mommyYen said...

wah..duit raya ye..hihiks..

SyUhAdA said...

thniah..byk dah tu..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah bestnyer.. ila adalah 20 hinggit hehe

nanakimie said...

wah..bestnya!hehe...

eima said...

wahhhh ... masyuk nye...
aku br je nk dpt .. tu br 2-3 ringgit ....

shera haifa said...

wah bestnya

ummiaqeef said...

aku tggu cek aku x sesampai lg nih.. tu pun baru 1st time..x sebanyak hang..kihkih..

munna said...

BANYAKNYA MRS K...

Mama AA's said...

byk tu... CS dah 3 thn lum penah dpt. ade petua? tp tolong jgn bg petua palsu mcm sesetgh blogger yg nak raih trafik tu... cite kosong jek.

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

wow.. banyak tu...
: movie mistakes dalam filem SEKALI LAGI, di sini