Iftar di Mangiamo Cafe, Taman Ekuastrian Putrajaya



dalam minggu lepas, tapi tak ingat pulak hari ape, lakiku baikkkkk hati bawak kami pi berbuka makan buffet kat Mangiamo Cafe, Taman Ekuastrian Putrajaya... ala, depan umah jek taman ni... huhuhu.

terharu gitew bila laki bawak gi makan kat luar... tempat pon boleh tahan jugak.. buffet satu kepala RM60! itu yang tak tahan tu... aku bukan makan banyak pon kan! so, ini la kot kali terakhir aku makan buffet, sebab rasa membazir.. tak termakan semua foods tu. btw, sayanggggg abanggg ketat-ketat! thanx sebab realisasikan impian wife mu ini nak makan buffet. huhuhu....


 ni pintu masuk ke kafe. sibuks je si hadif ni nak berspek bagai...
 

 dalam kafe... ada 2 dewan die bukak untuk buffet ni...


 tapi kami duduk kat luar jer.. senang.. tak yah bersesak kat dalam tu

sementara tunggu nak berbuka, kami lepak kat belakang kafe.. ada padang ekuastrian.. tapi kuda nya tak nampak pulaks! bising la si hadif nak tengok kuda, nak tengok kuda! adehh....

oleh sebab kuda takde, maka jadi sesi fotoshot bersama BB je la.. hehehe...


 tudung baru! awww.... Fareeda, nyata jelita....


 susah okey nak control budak ni.. asik nak berlari, naik turun tangga jek!


dapat pon sekeping, tapi blurrrr......


entry makan², kejab lagi menyusul....

9 comments:

♥cikmOt♥ said...

eh nampak tudung fareeda la..hehehe...

sib baik perut aku l eh masuk dalam rm15 ja...hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

aku makan bufet bila ada orang belanje je.. ahahaahah... habiskan duit sndiri adalah tidak sebab, tak baloi rege bufet dgn jumlah makanan yg kita amik kan...

tapi tu tinggal kenangan je, kat ofis baru takde sape nk belanje dohh huwaaa

eB ezrin said...

sgt jels ;p

MRS. K said...

♥cikmOt♥ ~ aku pon takleh makan byk wei, tapi dah orang nak banje.. miahaha

MRS. K said...

LiErOSe~QiEmi ~ kat opis aku ni ade je orang blanje makan hotel bagai, tapi aku kesian kat laki aku la kan.. kang die nak bebuka ngan sape
lak

MRS. K said...

eB ezrin ~ jangan jeles yang.. boleh jer kalau nak p makan

Ya ALya said...

alahai.....tak pernah makan buffet sepanjang ramadhan ni......heheheehh....kt kpg ni mana la ada semua ni......

eima said...

cantek la bj ko aku suka ....

Shinnaz Ahmad Rasid said...

comelnya Hadif ;)