Isi SURVEY dan Dapatkan Baucer PERCUMA!

.
Korang pernah dengar MySurvey tak? 


Di MySurvey, pendapat pengguna amat penting dan berharga! Beberapa inovasi yang diilhamkan oleh penyelidikan pendapat pengguna antara lainnya termasuk beg udara, brek anti-kunci, kad kredit ganjaran tunai dan topi keselamatan untuk kanak-kanak. Keputusan penyelidikan kami banyak dipetik di dalam akhbar dan majalah seperti Wall Street Journal, USA Today, South China Morning Post, Bangkok Post dan Business Time. 

Dengan sokongan padu daripada ahli panel kami, kami berjaya membangunkan panel pengguna terbesar di dunia dan kini kami merupakan penyedia maklumat pasaran perunding utama dunia. Para pelanggan kamu merupakan syarikat-syarikat gergasi dari serata dunia.
.
Sila suarakan pendapat anda kepada kumpulan pengguna kami, iaitu mereka yang membentuk produk dan perkhidmatan pada masa hadapan. Untuk berbuat demikian, sertailah panel kami. Sekiranya anda ingin mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi kami.



dan korang nak baucer² di bawah secara PERCUMA tak??

apa yang korang perlu buat hanyalah MENDAFTAR dengan MySurvey secara PERCUMA, dan ikuti langkah berikut nya... setiap servey akan dihantar terus ke emel korang. dan selepas korang isi survey tu, korang akan dapat points. points yang terkumpul bolehla korang redeem baucer² di atas... senang kan???

klik SINI untuk daftar dengan MySurvey. daftar sekarang untuk menjadi panel MySurvey dan dapatkan baucer² yang menarik!!!



















2 comments:

♥cikmOt♥ said...

daftarkan tuk aku weii...

Tie HT said...

mcm menarik ni..

eh lupa lak..Selamat Hari Raya..
beraya kat blog ni jap boleh kan..

JUM SERTAI GIVEAWAY DI BLOG AKAK :)