Kerajinan cuma SEHARI!


muahahahah... semalam tak masak untuk bukak pose...

sila salahkan suamiku yang ajak berbuka di luar!

tapi destinasi berbuka adalah pilihanku.. hehehe...

 ayam penyet


add on masak lemak pucuk ubi.... yummmyy......


p/s 1 : ari ni nampak gaya macam berbuka kat luar lagi.. ye la, esok dah nak pindah umah. so agak membiziiii + pinggan-mangkuk-kuali-periuk-belanga-blander-lesungbatu semua dah packing!! 

p/s 2 : ada yang tanya tak letih ke pindah bulan puasa?? .... nak buek camno, haruss jugak pindah! dan bulan puasa bukan bulan untuk bermalas-malasan hokey! lagi pun, kami bayar lori sekali upah angkat barang. bukan kami yang angkat... sekian.

9 comments:

Sidratul Muntaha said...

happy bepacking.
btw.mintak tolong votekan dakun kat contest ni yer..
https://apps.facebook.com/mamypoko/?page=gallery2.php&eid=155
tq.

♥cikmOt♥ said...

eh salahkann somi ko apa lak...ko memang malas ni...hehehe

Anamarza said...

selamat berpindah! beraya dengan suasana baru la ya tahun ni

eB ezrin said...

kami laks bli lauk jerk kot :)

eima said...

pecah rekod tak berbuka kat kedai lagi even aku rajin jugak pegi bazaar ..hehehe
cam tahun lepas seminggu maunye dekat 5 kali mkn kat kedai ..hehhe

munna said...

selamat mengemas ye Mrs K... ayam penyet munna blm cuba lagi...

Ya ALya said...

suami memahami yg isterinyer penat....tu yg ajak makan kt luar......

Puteri Satu said...

eh..dah nak pindah dah...??? terkejut pulak akak dengar.. tetiba ddah nak pindah dah..ingat sempat tunggu raya... huhuhu...

Bionic women said...

tahun ni dapur umah kami pun x berasap..huhuhuhu..sedih