Mana mau campak nih??


dah seminggu pindah, tapi umah tak abis kemas lagi.. fiuhhh *lap peluh.. ye la, dulu dok umah atas bawah, so segala macam mak nenek semua longgok kat tingkat atas. so tingkat bawah nampak kemas n tak bersepah la.. walhal ko naik la tingkat atas.. *pitam! muahahaha... aku tengah pening mana aku nak campak barang² tuh!


ni rupa paras stor kat umah sekarang.. alahai... kocik bonar... padahal banyak giler barang tak pakai-tapi sayang nak buang nak sumbat dalam ni.. camno??


 lagi-lagi harta karun si hadif ni... makan space banyak oh! skang ni aku letak kat tempat laundry jek.. tak sempat nak susun lagi.. kain baju pon berlambak atas lantai tak sempat nak lipat... huhuhu...


eh, ari tu masa bukak puasa kat Nilai, kat sebelah kedai nasi lemak tu ade mainan masuk coin nih! ko paham la budak² kan pantang nampak benda alah ni.. tak bagi kang, mau die tidor golek² sambil nyanyi sumbang la-la tu jugak...

tapi... nasib baik lah sekali main 5 kupang jerk... murah sikit kot! selalu kan sekali naik RM1-2.. kan? kan?

motip entry ni?? aku pon tak tau apsal aku taip benda alah ni... muahahaha... eh, laki aku tak reply lagi ni nak kena masak ke makan luar??? adeh...

5 comments:

♥cikmOt♥ said...

kira untung la weii...kecik pun masih ada stor...umah aku dok skagn mana nak ada stor2 ni...ate umah lama...tapi syukur jelah...

MRS. K said...

♥cikmOt♥ ~ alhamdulillah, syukur...

ummiaqeef said...

letak ler dlm 1 bilik..longgok je kat situ..hahaha..

.:Mama Dhia:. said...

stor kat umah pun kecik jugak...last2, hubby beli rak besar 5 tingkat.. so kemas la stor & leh letak banyak barang.. (^__^)

Ya ALya said...

sumbat jangan tak sumbat.....kikiki