Pecah Rekod!


vangga... vangga... 

semalam saya tak terjah param or makan kat kedai hokey!
masak sendiri jek!

 sayur kangkung. bawang-ikan bilis tak tumbuk pon sebab lesung batu dah anta kat umah kuaters. huhuhu


 ayam goreng segera


 tomyam sedap cukup rasa!

yelah. yelah. tomyam je beli kat kedai mamak! tapi bukan tomyam mamak, ini tomyam org siam yang buat.. 

haa! betul la kan saya tak pergi pasar ramadhan? tak makan kat kedai? just beli tomyam dan makan kat umah. heeheh.. *poyos


 bulan puasa ni, ayam segera memang jadi kemestian lah! coz senang kerja. just kuarkan dari peti ais dan campak dalam kuali.. siap! tak payah nak gaul kunyit garam bagai kan? huhuhu... *dasar pemalas


sambal udang ni masak untuk sahur pagi tadi.

kesian. eh, sekian!


9 comments:

INTAN said...

heheheheeeeee.....~ komen berbalas..wow! k.J masak.. =P

MrS. F!zA said...

awalnya lesung batu pindah kuarters :p

kayyana said...

aik.. lesung batu bwk p kuarters?? takde blend... oklah tu janji leh makan.. hehehehe. tomyam tu yg sedap tuh.. walaupun beli kan..

eima said...

even hanya sayur ..aku tumpang gumbira... hahahha

ummiaqeef said...

syabas! eh bukan syarikat bekalan air selangor tau.. ekekeke.. lamenye x makan sambal udang, maklum laki x berapa gemar makan udang.. klau ade petai lg sedap, nyum..nyum..

zaidah said...

banyak jugakkan menu untuk berbuka semalam....

Chekgu Azrine said...

nampak sedap semuanya..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Ishhh! sedapnya kakkkkk!! haha. ala..kategori rajin lah tu..nak pindah pun nak masak jugak! ;p

Ya ALya said...

alhamdulillah...berjaya tak g ke param yer..........