Pindah!

 .

hari ni kami akan angkat barang secara besar-besaran. angkut semua barang dari umah sendiri ke rumah tumpangan kerajaan. 

officially, hari ni akan pindah terus dari umah ni. kenapa? nanti-nanti la saya citer.... yang pasti, InsyaAllah, satu hari nanti akan duduk balik kat umah ni...

sayang sebenarnya nak tinggalkan umah sendiri, dan lepaskan kepada penyewa.. sape tak sayang umah sendiri kan? tapi keputusan sudah dibuat. no turning back! just doakan yang terbaikkkk untuk kami sefamily. 

T________T

8 comments:

atanayuiman @ Jue said...

k, naper pindah umah?

Bionic women said...

kay...indu...
selamat berpindah..nnti ada masa leh ler kita berjumpaan..hehe

Ya ALya said...

amin....semoga semuanyer dipermudahkan........

.::Lynn::. said...

malam ni tido umah baru ye?

dilazfamily said...

sayangnya nak tinggalkan rumah cantik macam nie duduk kuarters. tapi mesti bersebab kan?apa2 pun harap semuanya ok dan seronok di rumah baru nanti

Farra Dhelina said...

bulan2 pose pindah yang??

ratna said...

Kenapa wak??? Suspennya nak tau.

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

bestnyerr..bila la turn linda lak dapat kuarters..dah mintak dr tahun 2006 dah, berpeluh2 tipon dah, surat rayuan dah masuk kali ke 6 dah.. tak dapat2 gak..huhuhu..