Tengok kiri-kanan-atas-bawah nampak wang!!


hahaha... melampau betul kan????

Terima Kasih Kerajaan Malaysia kerana kasi duit raya buat kami.kami.kami... Alhamdulillah, duit raya taon ni better dari taon-taon-taon sebelum ni.. rasanya dah banyak tahon asik dapat RM500 sahaja... Alhamdulillah, boleh up-up-up harga baju raya. dulu bajet RM130 sehelai baju, skang boleh bajet RM200. muahahaha.....

pagi tadi masa bangun nak masak sahur, hubby dok jerit dari dalam bilik. 'masak telur goreng sudah', katanya. tapi isteri die tengah senang hati dapat duit raya kan, so terlebih rajin sikit nak menumbuk - buat nasi goreng + ayam goreng. pedasss menyengat padahal letak 6 butir cili padi saja.

 

kemudian main paksa-paksa suami mengaku sedap. bole? hiksss... habis pon nasi goreng pagi ni...

sekian.

yang benar,
yang dapat bonus raya.
bonus ujung taon anak nak skolah ada???



14 comments:

♥cikmOt♥ said...

mak aihh...giler mahai baju raya...kira pakai sehari pastu masuk lam lemari ek...mahaii...sayang nak lenjan...hahaha

notti netti said...

hahahahahah.....best kan? dapat bonus..cam kita dapat duit raya lak..cuma tak letak dalam sampul raya jer...

MRS. K said...

♥cikmOt♥ ~ oi..oi.. sape suh simpan.. kasi lenjan la. untung taon depan dapat bonus lagi

Cik Kamoo said...

nampak sedap lak nasi goreng tu pagi2 camnie...hehhehehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

tuelah..seronok..mintak2 hujung tahun nie ada lagi..aminnnnnnnnn

ibu MZW @ farah idayu said...

alhamdulillah...rejeki kan ;) uiks...sodaplah nasi goreng tuh..x sakit perut ke mkn pedas2 masa sahur? saya kalah sket ngn makanan pedas waktu sahur ;p

MrS. F!zA said...

haitu gi pkns bangi byk baju merah ang2..rege semua rm200++.. blh dah tu..

eima said...

wei 6 butir cili tu byk la ...
aku paling byk guna pun 4 biji utk 2 pot nasi ...

mau cirit jap lagi ...

MRS. K said...

eima ~ ko belom tengok si lynn buat nasi goreng... segenggam cili ko tau? ada bran??

Qaseh said...

hu huuu..bestnye keje gomen ni...

Farra Dhelina said...

uwaaaa mcm sedap je nasi goreng tu!! suka kaler dia mcm tu!! pehhhh....

*bestnya dpt bonus yerrr....

hyazz said...

wah siap bergoreng nasik lagi... kelip kelip nampak duit..lalala...
tin tong tin tong dapat jugak untung...bess kan

ummiaqeef said...

soping jgn x soping..hehe.. aku kalau masak nasi goreng cili api pun msti pedas tp aku suke pedas skit, baru umph!

Ya ALya said...

syukur rezeki kita semua.......hehehe,ada ke bonus akhir tahun ni......