Tudung Raya l My 1st Fareeda


^__________^


yang pasti, kena carik dulu baju raya kaler camni. then baru leh bergaya dengan tudung fareeda di hari raya... ahaks...



p/s : tudung dah beli tapi baju raya belom ada.. camno??



12 comments:

Mrs. Hakim said...

bestnya dia.. sakan dah beli baju n tudung raya.. kita tahun ni takde baju raya pun.. huhu~

eima said...

tak tayang punnn... takan aku nk kena tgu sebulan lagi br leh tgk ...

intan morsalin said...

mana gamba tudung nyer...nak gak nengok...brand fareeda ni mahal x?
brape ek selai?

Lee-Yan-Naa said...

syoknye....ni yg terasa nak beraya dengan Fareeda jugak ni :D

dilazfamily said...

wahh..merah gitu.mrs k dah bagi detail lum.menang lucky draw tau

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah mesti cantik, kita tak mampu nak beli la K

Chekgu Azrine said...

cuba try usha2 online

http://nrhayaticollection.blogspot.com/

Farra Dhelina said...

wewittttttttttt

mama tisya said...

wah koleksi fareeda...mmg cantik2 tudungnye tp regenye pn bole tahan cantik..hehehe..tkpe bj ry sure bole dpt tu

unai a.k.a puan.U said...

lahhhh...baru perasan baju tu dah dipakai Nurul ekk... igt patung dalam tu.. hehehe.. perasan kat tangan tu.. ;p

tudung fareeda mahal, aritu ada survey kat tenet,, bergaya sakanlah nti!! humm.. jeles i!

pepun, tahniah, mampu jgk bedal Fareeda satu!! hiks!

Sidratul Muntaha said...

den tudung rayo cap ayam jo..
maleh nak beli lawo2..
anak ganaih nak mampuih!
abis rosak jer manik2 butir ataih tudung naik kono rontap dek budak - budak.
ekekeke.

Bionic women said...

kita ada berkenan 1 tudung fareeda tu, tapinya x mampu lagi nak beli utk raya thun ni, utk raya haji leh ler kot..nnti kita g soping sesama ek..