Dari kaca mata budak berumur 2 tahun 10 bulan




kalau korang tengok gambar kat atas ni, ape yang korang nampak??? apa yang korang terfikir???


nothing kan? just sekotak air ribena dan sehelai tisu....



tapi budak umur cam hadif ni, ape pulak dorang fikir yek????



































"ibu, kenapa ribena pijak tisu????'





so, apa korang nak jawab???? hahahahahahha.....


13 comments:

bukhairiah said...

budak2 nie kadang mmg bg soklan y xblh jawabkan? tpaksa la guna IQ yang lebih nk jwb dgn jwpn y sesuai...

eima said...

klu aku pun aku tak leh jawab..aku suruh die dok diam je....

kaklong said...

kelas ibu hadif!!!

Pn. Zana said...

hahaha..soalan mencaba minda betui..:)

Nad @ MamaZakwan said...

hakhak!klakar la hadif! :)

.::Lynn::. said...

hahahahaha......

eB ezrin said...

ha ha ha, mmg terkedu la ;p

|| NaFiRaa || said...

hahahahaha.. sabor jek laaaa...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

hhahahaha...apa nak jawab???

Shinnaz Ahmad Rasid said...

hahahahah..comelnya hadif! hahaha. ibu sila jawabbb!!!

p/s: Kak K jawab apa? :p

MRS. K said...

den tak terkata apo.. terkedu pastu gelak je la.. hahaha.. nak cakap ape lagi kan?

LiErOSe~QiEmi said...

ko ni k, buat aku tergelak sorang2 je tau... hadif2... aduiiiii

e.l.i.z.@ said...

hahahhaha lucu lah..tak t'pk pun soklan mcm tu td