Gambar Raya Yusry ♥ Lisa Surihani

 .

so sweettttttt!


apsal si yusry ni nampak cam dah tua ek??


 ===============================================



ni plak gambo Amy Mastura n family.. dah besau panjang anak dara die kan?? sorang ikut muka bapak, sorang muka mak! adil gitew...



#ehsan Izyan.com

10 comments:

Ena said...

sama cantik & sama padan kan yusi & lisa ni..

tua? tak pe lah.. nanti mesti yusri sayang lisa lebih banyak.. :)

eima said...

pesal lisa surihani straight cut je ek ....

Shinnaz Ahmad Rasid said...

cantiknyaaaaa...............................................................................................................................

baju Lisa kan? Lisa of courseeee....................................lawa gila!

Farra Dhelina said...

mmg yusry dh tua kan, dekat 40 ade ke? lagi pun dia kurus sgt la..tu nmpk tua tu kot kan

umakkk... bsrnya dh anak dia! mak nya maintain je!

deelira@deeliraz said...

yusry nmpk tua? yusry mmg dah tua la kay

eh..lama x tgk gambar family amy. dah besar2 anak dia kan.

eB ezrin said...

yusry bkn dh msk 40 ker? sbb tuh kot?.. ;p

Cik Ila said...

Bestnye jadi anak Amy Mastura..dpt mama yg cun..keh3.. ;)

Qhaifa Nur said...

pasangan ideal..cantiknya baju lisa..

ratna said...

Bila la saya ni bole kurus mcm lisa tuuuuu...?
Amy mastura maintain jerrrr gitu..

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

cantik si lisa ni..